25 feb. 2010

Exhausted

Det blev till slut en semla för min del, eller halv kan man säga för de hade bara en kvar på CCS och den fick vi dela på. Här är Alicia och Elinor!

Idag är jag ledig, encore vilket betyder att jag nu ska iväg och äta sushi med Karin! Gott gott. Jag känner mig för övrigt helt tom på inspiration i denna "Paris-blogg"- vädret är grått och trist, det är kallt, det regnar, jag är helt kreverad efter de senaste veckorna då jag antingen jobbat, letat lägenhet, jobbat, åkt metro, letat lägenhet eller jobbat. SKÖNT att det är över nu. Då kanske blogglusten kommer tillbaka. 

* Day off today I'm very glad cause I haven't really been able to get a rest theese past few weeks, I've been either looking for an appartment, working or working. So today I'm soon gonna meet up with Karin to have som SUSHI! Finally, I've wanted to have sushi to long now, but every time I wanted to go, my friends didn't. 

Inga kommentarer: